2009-04-23
 23:44:24

damp

nu är jag förbannad !
Ursäkta mig så JÄVLA mkt för att jag inte pallar ta mer skit från personer som skäller ut mig för saker som DU gör och för att jag tog med dig till sandviken EN gång.
Jag ångar faktiskt lite att jag gjorde det, för då hade varken du elelr jag haft det så här jobbigt.
Jag älskar dig , det gör jag. för du är en skit bra vän , men jag orkar snart inte jag helelr

Och du måste kunna diskutera utan att säga att du inte rokar mera och sånt för det gör du , du är starkare än så , annars hade du inte varit i livet nu med tanke på vad fan du har gått igenom.
Och jag förtår dig att du tycker att det är jobbigt, men har ite jag funnits för dig till 100%?
Jo det har jag men nu vill jag att du ska förstå mig också , och lita på det jag säger för en gångsskull.
Och snälla ställa upp för mig när det gäller dethär,
Jag orkar inte höra mer skit från alla för tillslut kommer det göra så att jag börjar hata dig och det vill jag verkligen inte göra.
SNälla , :'(
Jag vill verkligen att både du och jag ska må bra, <3




Anonym

Hur är det fatt Becca? hoppas det löser sig...kram Bettan.


Becca

jo det kommer nog lösa sig tror jag :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: